Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:45:01+01:00
Chronologia-nauka o mierzeniu czasu, kolejności następowania po sobie wydarzeń.

hipnoza- stan psychiczny częściowego wyłączenia świadomości, pomiędzy snem a jawą, charakteryzujący się wzmożoną podatnością na sugestię.
2010-02-04T18:45:17+01:00
Chronologia - kolejność następowania po sobie wydarzeń
hipnoza - stan psychiczny, w którym nie jesteśmy w pełni świadomi swoich czynów i jesteśmy wyjątkowo poddatni na czyjeś sugestie.
2010-02-04T18:48:31+01:00
Chronologia-ułożenie czegoś w kolejności np.plan wydarzeń
hipnoza to zobojętniony stan psychiczny