Uzupełnij tekst partykułą -bym, pisaną razem lub osobno.
,,Gdy ... ja pragnęła się szczerze pomodlić, wiem, co ... uczyniła. Poszła ... sama, samiuteńka na wielką, piękną łąkę albo lepiej jeszcze do dużego, ciemnego lasu i patrzyła ... na obłoki, het, w górę, w te cudne, bezgraniczne niebiosa. Wtedy po prostu odczuła ... modlitwę. Jestem gotowa. No i co mam powiedzieć?

3

Odpowiedzi

2010-02-04T18:44:44+01:00
,,Gdybym ja pragnęła się szczerze pomodlić, wiem, co bym uczyniła. Poszłabym sama, samiuteńka na wielką, piękną łąkę albo lepiej jeszcze do dużego, ciemnego lasu i patrzyłabym na obłoki, het, w górę, w te cudne, bezgraniczne niebiosa. Wtedy po prostu odczułabym modlitwę. Jestem gotowa. No i co mam powiedzieć?
51 3 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:47:35+01:00
,Gdybym ja pragnęła się szczerze pomodlić, wiem, co bym uczyniła. Poszłabym sama, samiuteńka na wielką, piękną łąkę albo lepiej jeszcze do dużego, ciemnego lasu i patrzyłabym na obłoki, het, w górę, w te cudne, bezgraniczne niebiosa. Wtedy po prostu odczułabym modlitwę. Jestem gotowa. No i co mam powiedzieć?
110 4 110
2010-02-04T18:51:02+01:00
Gdybym ja pragnęła się szczerze pomodlić wiem co bym uczyniła.
Poszła bym sama samiuteńka na wielką, piękną łąkę, albo lepiej jeszcze do dużego ciemnego lasu i patrzyłabym na obłoki, het w górę, w te cudne, bezgraniczne niebiosa. Wtedy po prostu odczuła bym modlitwę. Jestem gotowa. I co mam powiedzieć?
;->
Proszę jak najlepiej..;)
32 3 32