Odpowiedzi

2010-02-04T18:52:36+01:00
Tą sytuacje puściłam w niepamięć.
Wracam pamięcią do lat dzieciństwa.
Chcę wymazać z pamięci ostatni rok mojego życia.
Zebraliśmy się aby uczcić pamięć zmarłych.
Trudno jest wbić w pamięć historię.
Tą chwilę zachowam w pamięci na zawsze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:54:25+01:00
Kolega puścił w niepamięć moje winy.
Ciągle wracam pamięcią do wakacji.
Chcę wymazać z pamięci to okropne wydarzenie.
Powinniśmy uczcić pamięć poległych w walkach za wolność ojczyzny.
Przyjemne wydarzenia wbijają się w pamięć.
Wczorajszy dzień na długo zachowam w pamięci.
1 5 1
2010-02-04T18:58:56+01:00
Po wymianie listów z rodzicami napastnika, Berlusconi puścił sprawę w niepamięć.
Często nie możemy i nie chcemy wracać pamięcią do przeszłości.
Nie można wymazać z pamięci przeszłości, lecz zawsze można zmienić przyszłość.
Aby uczcić pamięć pisarza, wydano w dziesiatą rocznicę śmierci jego ostatni tomik poezji.
Sceny filmowe poparte odpowiednim tlem muzycznym potrafia mocno wbic sie w pamiec.
Najnowszy film Avatar jest tym, który na długo zachowam w pamięci.



1 5 1