Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T18:45:04+01:00
Odnosi się to do wyrażenia tego, co człowiekowi nie jest obce, co człowiek ma na codzień. To co od wieków mu towarzyszy w życiu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:45:20+01:00
To, co nie jest nam obce, bo w końcu "człowiekiem jestem i nic, co ludzkie nie jest mi obce". To, co normalne, czemu nie musimy się dziwić. Ludzkie zachowanie usprawiedliwiają nasze potrzeby.
1 5 1
2010-02-04T18:45:47+01:00
Zdaje mi się, że to "urywek" jakiegoś przysłowia lub powiedzenia. To, co ludzkie czyli nasze, a nie jakieś niestworzone i wymyślone ;)
2 4 2