Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:46:58+01:00
Tiesto-Escape me
Molella With This Ring Let Me Go
Ke$ha Tik Tok
Cheryl Cole Fight For This Love
Alexandra Burke, Flo Rida Bad Boys
Guru Josh, DJ Igor Blaska, Kym... Eternity
The Golden Boys, Michie One Out To The Nation
Play & Win Only
Agnieszka Chylińska Zima
Tiësto, CC Sheffield Escape Me
One Republic All The Right Moves
Bel-Mondo Lady
Timbaland Morning After The Dark
Sugababes About A Girl
Lady Gaga Bad Romance
David Guetta, Estelle One Love
Marina Glam Pop
Kalwi & Remi Find You
Within Temptation, Chris Jones Utopia
Aura Dione I Will Love You Monday
Daniel Bovie, Roy Rox Love Me
1 1 1
2010-02-04T18:47:43+01:00
Sasha- to nic kiedy płyna łzy
lady gaga-poker face
patrycja markowska-świat się pomylił
video-soft
kate ryan-ella elle l'a
rihanna-russian roullete
agnes- on and on
edyta górniak-to nie tak jak myślisz

jak chcesz więcej to pisz :)
2010-02-04T18:47:49+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=ZOK5ZPygTEw http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA&feature=fvst http://www.youtube.com/watch?v=4m48GqaOz90&feature=fvst http://www.youtube.com/watch?v=KRzMtlZjXpU&feature=fvst przesluchaj sobie ,bez wulgaryzmow XDDD jak chcesz wiecej fajnych to napisz prywatną ;]