Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:50:39+01:00
Oznacza to ze każdy z nas jest człowiekiem , który zawsze będzie wracał do swojej rodziny, ojczyzny czyli do tego co jest w jego życiu najważniejsze .

pozdrawiam
i licze na najlepszą . ;-) ;-*
6 3 6
2010-02-04T20:40:40+01:00
Ten fragment, bardzo różnie rozumiany, mówi o Odysie, który przywiązany emocjonalnie do Itaki, chce powrócić do niej ze wszystkich sił. A zarazem porównuje nas, ludzi dążących do swego celu na wszelkie sposoby, do bohatera jakim jest Odyseusz.
7 3 7
2010-02-04T21:42:49+01:00
Słowa " Każdy z nas jest Odysem, który wraca do swej Itaki" oznacza, że każdy człowiek ma jakies miejsce w którym czuje się dobrze i za wszelką cenę do niego powraca niezależnie gdzie się znajduje.

Pozdrawiam ; - )
Dasz naj. ?
7 3 7