Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:49:48+01:00
0,15*1000=150
1000-150=850zł
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T18:50:52+01:00
15 % l 1000 = 150
Potaniał o 150 zł.
1000 - 150 = 850.

Po obniżce telewizor kosztował 850 zł.
Poprawna odpowiedź : B
2010-02-04T18:55:18+01:00
Dane:
1000zł telewizor
15% obniżki
Szukane:
Ile kosztuje telewizor po obniżce?

1000zł -100%
x-15%
100% x X= 1000 x 15% - %się skracają
100x=1500
x=1500:100
x=15zł
1000zł-15zł=985zł
odpowiedź c