Wyobraź sobie, że jestes dziennikarzem, który przeprowadza wywiad z Janem Kochanowskim. Zapisz swoje pytania oraz odpowiedzi poety. Jest to zadanie z cwiczen
ma byc tak

Dziennikarz:
Kochanowski:
D:
J.K:
D:
J.K:
D:
J.K:
D: Dziękuje za rozmowę

nie wiecej pytan i odpowiedzi niz napisalem

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T19:25:56+02:00
D: Dzień dobry. Czy zgodzi się panna przeprowadzenie wywiadu?
J.K.. Witam. Bardzo chętnie udzielę wywiadu.
D:Z jakiego okresu pochodzą Pańskie pierwsze utwory?
J.K:Moje pierwsze utwory pochodzą z okresu kiedy studiowałem na Uniwersytecie w Padwie.
D: Co Pan studiował na uniwersytecie w Krakowie?
J.K.;Studiowałem łacinę,grekę, hebrajski oraz filozofię.
D; I ostatnie pytania. Jakie funkcje pełnił Pan u Króla Zygmunta Augusta?
J.K; Byłem sekretarzem króla Zygmunta Augusta?
D; Dziękuję za rozmowę


Myślę, że powinno być dobrze :)
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2009-10-07T19:28:09+02:00
D:dzień dobry.
K:dzień dobry.
D:Słyszałem że pochodzi pan ze słynnej miejscowości.czy może nam pan powiedzieć jaka to słynna miejscowosć.
K:tak to jest czarnolas.
D:czy i jakie utwory pan pisał
K:miedzy innymi słynne fraszki.
D:dziękuję panu i życzę panu zdrowia,a przede wszystkim żeby napisał pan jescze jakieś utwory.
k:dziękuję za rozmowę.
i do d i k wpisz jeszcze do usłyszenia lub do widzenia.