Odpowiedzi

2010-02-04T18:53:14+01:00
Masz jakaś ulubioną gwiazdę?
Piosenkarkę , modelkę itp.?
Opisz za co go lubisz , co Ci się w nim podoba , z czego jest znany .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Kiri
  • Początkujący
2010-02-04T18:58:55+01:00
Opiszę teraz swojego ulubionego idola " np.Feel".
Lubię go dlatego, że ma dużo fajnych piosenek jak np. Jak Anioła Głos.Imponuje mnie tym prześlicznym głosem.
Feel jest bardzo fajny i podziwiam jego talent do śpiewu.


DO CIEBIE: MUSISZ ZROBIĆ WSTĘP, ROZWINIĘCIE I ZAKOŃCZENIE, OCZWIŚCIE Z AKAPITAMI.