Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-07T19:19:26+02:00

a) A=p(1+rt) wyznacz-t
Dzielisz obustronnie przez p i masz
A/p=1+rt
Teraz przenosisz 1 na lewą stronę ze znakiem przeciwnym
(A/p)-1=rt Teraz dzielisz obustronnie przez r i masz
[(A/p)-1]/r=t
Proszę :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-07T19:21:44+02:00
A=p(1+rt) //:p
A/p=1+rt //-1
A/p-1=rt //:r
t=(A/p-1)/r
2009-10-07T19:31:49+02:00
A=p(1+rt) /:(1+rt)
A/1+rt =p /*A
1+rt =Ap /-1
rt=Ap-1 /:r
t=(Ap-1)/r