Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:56:40+01:00
-transportowa np. transportuje substancje odżywcze do komórek
-termoregulacyjna (utrzymuje stałą temp. ciała
-ochronna np. przed bakteriami i wirusami
-ochronna np. poprzez krzepnięcie w razie urazów
3 4 3
2010-02-04T19:00:43+01:00
Funkcja transportowa-transportuje tlen
funkcja termoregulacyjna-wyrównuje temperaturę ciała
uczestniczy w reakcjach odpornościowych
bierze udział w reakcjach obronnych
3 4 3
2010-02-04T19:02:00+01:00
1.dostarcza komórką tlen
2.reguluje temperaturę ciała
3.zwalcza czynniki chorobotwórcze
4.odprowadza do narządów wydalniczych szkodliwe substancje
4 4 4