Odpowiedzi

2010-02-04T18:57:25+01:00
Romeo spotkał Julię na balu u Capuletów i od razu się w niej zakochał. Gdy ją zobaczył zapomniał o Rozalinie.:):)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:57:58+01:00
Romeo spotkał Julię podczas balu u Kapuletów. Wybierał się on tem głównie poto by obaczyc swoją Rozalinde lecz własnie podczas tego balu po raz pierwszy ujrzał tańcząca Julie. Olśniła go swoją uroda i odwzajemniła jego uczucie.