Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:57:05+01:00
Wytrwały -uparty, zacięty
Pobożny-świętobliwy, bogobojny
cierpliwy-wytrwały, znojny
samotny-zaciszny, opuszczony
1 4 1
2010-02-04T18:57:10+01:00
Wytrwały - pracowity, aktywny , uczynny
Pobożny -Religijny wierzący
Cierpliwy-uparty, nieustępliwy, nieprzejednany, zacięty, zajadły, zapamiętały, wytrwały
Samotny-odludek, domator,
4 4 4
2010-02-04T18:58:07+01:00
Wytrwały - wytrzymały niezłomny
pobożny - wierzący , wyznający
cierpliwy - wytrzymały , trwały
samotny - osamotniony , odosobniony

4 3 4