Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T12:23:30+01:00
Ksiazki nie mam ale to drugie polecenie postaram sie rozwiazac..

-wraz ze wzrostem wysokosci, zmienia sie cisnienie a kazda roslina ma swoje opitimum zeby roznac jak najlepiej.
- wraz ze wrostem wysokosci powietrze rozrzedza sie a nie kazda roslina moze roznac w takich warunkach
- temperatura maleje wraz ze wzrostem wysokosci a rosliny maja odpowiednie granice wachan temperatyurty w ktorych rosna najlepiej..

podsumowywujac, im wyzej, tym rosliny sa bardziej odporne na wyzej wymienione nie sprzyjajace warunki srodowiska. Rosliny te musialy sie dostosowywac do panuujacych tam warunkow.


to chyba tyle,
prosze
3 4 3
2010-02-05T16:11:06+01:00
Ponieważ nie wszystke rośliny przystosowane są do pewnych warunków. A cechy zmieniają sie wraz z warunkami klimatycznymi i zapotrzebowaniem na dane minerały .

Zgadzam się z powyższą odpowiedzią ;)
1 5 1