1.uszereguj jeziora według kontynentow !!!!
aralskie,bajkal,czad,genewskie,gorne,ladoga,malawi,mamry,niwolnicze,niedzwiedzie,slone,titcaca,tanganika,wiktorii
Ameryka N
afryka
europa
azja
ameryka S

PROSZE POMOZCIE !!!!!!!!!
DAJE NAJLEPSZE !!!!!!!! :pppppppp

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:01:34+01:00
Aralskie - Azja
bajkał Azja
czad - Afryka
genewskie - Europa
górne - Ameryka N
ladoga - Europa
mamry - Europa
niewolnicze - Ameryka N
niedźwiedzie - Ameryka N
slone - Ameryka N
titicaca - Ameryka S
tanganika - Afryka
wiktorii - Afryka
;))
2010-02-04T19:03:53+01:00
Ameryka N - górne, niewolnicze, słone, niedzwiedzie
Afryka - czad, malawi, tanganika, wiktorii
Europa - genewskie, ładoga, mamry
Azja - aralskie, bajkał
Ameryka S -titcaca,