Odpowiedzi

2010-02-04T18:56:52+01:00
51 - calosc
24 jedna klasa
27 druga klasa
1 3 1
2010-02-04T18:57:15+01:00
Razem =51
VIb = x = 24
VIa = x+3 = 27
x+x+3=51
2x=51-3
2x=48 / :2
x=24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:57:39+01:00
X- liczba uczniow w klasie VIb
x+3 - liczba uczniow w klasie VIa

x+x+3= 51
2x=51-3
2x= 48
x= 24
24+3= 27
Spr 24+27=51
51=51

odp: w klasie VIa jest 27 uczniow, a w klasie VIb 24.
2 5 2