Proszę o odpowiedzi na pytania :
1. co to jest miłość ?
2. kiedy mówimy o miłości ?
3.w jaki sposób rodzi się miłość ?
4 czy człowiek potrafi żyć i czerpać radość życia bez miłości ?


proszę o dobre odpowiedzi i na temat !



2

Odpowiedzi

2010-02-04T18:59:42+01:00
Jest to bardzo mocne przywiązanie do czegoś, albo kogoś
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:01:34+01:00
1.Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi.
2.Słowo miłość może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, stanów i postaw, poczynając od ogólnego zadowolenia, a kończąc na silnej interpersonalnej atrakcji. Mówimy o niej również wtedy gdy wyznajemy drugiej osobie te uczucie.
3..Miłość może rodzić się w rodzinie jeśli w pełni zaspokaja zapotrzebowanie na miłość.Jest również przedmiotem i źródłem inspiracji dla twórców sztuki oraz literatury, religii i psychologii.
4.Nie
1 5 1