Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:02:06+01:00
Muzyka jest wyrazem ludzkich uczuć. Traktuje zarówno o wewnętrzynch jak i zewnętrznych porażkach i sukcesach życia człowieczego. Wyraża to, co w wielu sytuacjach jest nieosiągalne do oddania. Ma w sobie spontaniczność a jednocześnie spokój i monotonię.. Zawiera to czego w codziennym życiu w sposób naturalny nie da się ukazać. Można powiedzieć, że w jakimś stopniu jest wyrazem całego życia ludzkiego i wszystkiego związanego z jego bytem.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:06:20+01:00
Muzyka wyraża emocje, uczucia. Gdy dwoje kochających się ludzi słucha piosenki w trakcie wspólnego przebywania, zaczyna być to "ich" piosenka. Zarezerwowana tylko dla nich. Muzyka jest inspiracją dla wielu twórców filmowych i dzięki temu mamy okazję "wypłakać się" na ckliwym romansie, lub chować się pod kołdrę z przerażenia oglądając horror. Dzięki niej przeżywamy wszystko 'bardziej'. Muzyka wyraża stan, w jakim obecnie się znajdujemy. Gdy słuchamy np. hard rocka, oznacza to, że lepiej nie podchodzić - bo jestem zły. I na odwrót - słuchając popu jesteśmy radośni i dajemy znak, że mamy radosny nastrój i można z nami spokojnie porozmawiać.
2 5 2