Odpowiedzi

2010-02-04T19:04:18+01:00
Jak ryby płyną w miejsce gdzie dokonują rozmnażania sie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:05:29+01:00
Jest to przemieszczenie się ryby w celu zapłodnienia i wydania na świat młodego narybka.;))
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:06:05+01:00
Wędrówka ryb na tarło jest to podróż ryb do penego miejsca w którym rozmnażają się poprzez składanie ikry.Po wszystkim zdychają