Odpowiedzi

2010-02-04T19:08:47+01:00
Moim zdaniem nie jest dobrze. Ponieważ powinien brać pod uwagę zdanie mieszkańców choć w niektórych przypadkach. Władca też jest człowiekiem i również on może się mylić w niektórych sprawach więc potrzebna jest także opinia innych ludzi [mieszkańców].
2010-02-04T19:09:05+01:00
To zależy jaki ma sposób myślenia i jakie rządy sprawuje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:10:28+01:00
Myślę że nie,gdyby władca polegał tylko na swoim zdaniu nie spełnił by oczekiwań poddanych.Władca powinien liczyc się z ich zdaniem aby podejmowac odpowiednie decyzje.Poddani napewno chcieliby, mieć znaczny udział w życiu państwa i podejmować decyje w sprawach ich dotyczących.