Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:07:29+01:00
Grzybica, mikoza, choroba zakaźna wywołana miejscowym lub ogólnym zakażeniem grzybami chorobotwórczymi. Wyróżniamy grzybice powierzchowne - skóry, paznokci i głębokie - narządowe. Grzybice głębokie wywołują powstawanie w tkankach procesów zapalnych, a nawet martwiczych. Pozostałością po przewlekłych procesach grzybiczych są zmiany bliznowate.
2010-02-04T19:12:09+01:00
Zademonstruję taką tabelkę:
Zarazki
bakterie wirusy grzyby

angina, ospa,
różyczka grzybica
Opis:
Bakterie i grzyby są niewidoczne gołym okiem, przetrwają nawet najtrudniejsze warunki. Niektóre z nich wywołują chorobę Mycosis, zwaną popularnie grzybicą. Tej choroby nie wolno zlekceważyć i natychmiast udać się do dermatologa, ponieważ nie leczona grzybica może prowadzić do powstania wtórnych infekcji bakteryjnych.
Proszę tylko to wiem na ten temat :-)
2010-02-04T21:13:58+01:00
Grzybica-choroba człowieka i zwierząt wywołana przez grzyby,głównie przez różne gatunki drożdży.Wyróżnia się choroby części zewnętrznej:skóry,włosów,paznokci i choroby narządów wewnętrznych :płuc,przewodu pokarmowego
Pozdro ;d ;))