Odpowiedzi

2010-02-04T19:09:56+01:00
X+y=10
x-y=4

z pierwszego równania
x+y=10
x=10-y

podkładamy to pod drugie równanie

10-y-y=4
-2y=-6 /: -2
y=3

x=10-3=7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:09:59+01:00
X+y=10
x-y=4

x=10-y
10-y-y=4

x=10-y
-2y=4-10

x=10-y
-2y=-6
y=6:2
y=3

x=10-3=7


x=7
y=3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:11:06+01:00
X+y=10
x-y=4

x+y=10
x=10-y

-y-y+10=4
-2y=-6/:-2
y=3

x=7
y=3