1.byla symbolem rycerskiego pochodzenia szlachcica?
2.na nich szlachta sprzedawala płody polne?
3.głowne zajecie szlachty
4.na nich podejmowano decyzje wazne dla lokalnej spolecznosci
5.dluga suknia zapinana na haftki element stroju szlachcica
6.wierzchnie okrycie szlachcica
7.jedna z rozrywek stanu szlacheckiego
(to jest krzyzowka)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:18:24+01:00
1.Szabla
2.Targi
3.Gospodarowanie
4.Sejmiki
5.Żupan
6.Kontusz
7.Bale
Hasło brzmi:
SARMATA
9 4 9
2010-02-04T19:52:26+01:00
1.Szabla
2.Targi
3.Gospodarowanie
4.Sejmiki
5.Żupan
6.Kontusz
7.Bale
5 5 5