Odpowiedzi

2010-02-04T19:19:28+01:00
Tobie na pewno chodzi o l. mnogą
pierwsza to będzie odmiana ucha od siatki


mianownik:ucha;;;;uszy
dopełniacz:uch;;;;uszu
celownik:uchom;;;;uszom
biernik:ucha;;;;uszy
narzędnik:uchami;;;;uszami
miejscownik:uchach;;;;uszach
wołacz: o ucha!;;;;o uszy!
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:19:39+01:00
Ucho od kubka l.mn.
M.ucho ucha
D.ucha uch
C.uchowi uchom
B.ucho ucha
N. uchem uchami
Msc. uchu uchach
W.ucho ucha


ludzki narząd

M.ucho uszy
D.ucha uszu
C.uchu uszom
B.ucho uszy
N.uchem uszami
Msc. uchu uszach
W.ucho uszy
35 4 35