Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:18:01+01:00
2Cu₂O+C->4Cu+ CO₂
2CrO₃+3C->2Cr + 3CO₂
2P₂O5+5C->4P+5CO₂
2N₂O5->4NO₂+O₂
2Cl₂O->2Cl₂+O₂
2ClO₂->Cl₂+2O₂
I₂O5->I₂O₂ tego nie da sie uzgodnic bo tleny i jody nigdy sie nie zgodza musialas cos zle przepisac
1 5 1
2010-02-04T19:21:29+01:00
2Cu₂O+C-> 4Cu+ CO₂
2CrO₃+3C-> 2Cr + 3CO₂
2P₂O5+5C->4P+5CO₂
2N₂O5->4NO₂+O₂
2Cl₂O->2Cl₂+O₂
2ClO₂->Cl₂+2O₂
Hm...
1 5 1