Odpowiedzi

2010-02-04T19:17:52+01:00
24-100%
2,4-10%
0,24-1%

0,24*25=6

24+6=30

30-100%
3-10%
0,3-1%

6 uczniów =20%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:25:07+01:00
W klasie 1 a jest 24 uczniów, w klasie 1 b jest o 25% więcej uczniów niż w klasie 1 a więc:
100% = 24
1% = 0,24
25% = 6

Czyli w klasie 1 b jest 30 uczniów(24 + 6 = 30) więc:
100% = 30
1% = 0,3
20% = 6

Odp. W klasie 1 a jest o 20% mniej uczniów niż w klasie 1 b.
2010-02-04T21:16:56+01:00
O 25 % :)
Bo skoro w klasie 1b o 25% więcej o 1a
to w klasie 1a jest 25% mniej niz w 1b ;p