Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • jm2e
  • Początkujący
2010-02-04T19:20:16+01:00
Sw. Franciszek urodził się we Włoszech a dokładnie w Asyżu . maja 20 lat zachorował. wtedy stwierdził ze chce wstąpić do zakonu gdy wszedł do kościoła uslyszal głos z krzyża żeby odbudował kościół ... i on tak zrobił ;) proszę jeśli o to chodzi :)
20 1 20
2010-02-04T21:10:45+01:00
Jest taki obraz ekstaza św Franciszka namalowany przez El Greco
10 2 10