Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:19:30+01:00
Ptaki narażone są na śmierć po zetknięciu z samolotami, przy braku pożywienia, złych warunkach atmosferycznych. Ptak, któremu braknie już sił na dalszą drogę, ginie. Znaczna część ptaków wędrownych pada ofiarą myśliwych. Silne wiaty(zamiecie , zawieje)
2010-02-04T19:24:09+01:00
Są łupem dla drapieżników
brakuje im pożywienia w czasie przelotów
polują na nie mysliwi i kłusownicy