Odpowiedzi

2010-02-04T19:21:24+01:00
WOS-u uczymy sie po to by dowiedzieć się jak funkcjonuje nasze państwo.By poznać wewnętrzne struktury różnych organizacji, dowiedziec sie o zjawiskach takich jak np.bezrobocie,ale także o podstawowych rzeczach dotyczących nas samych(etapy dorastania, wybór szkół) bo to w końcu wiedz o SPOŁECZEŃSTWIE!!!!!!!

Licze na naj:*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:23:48+01:00
Wosu czyli wiedzy o społeczeństwie uczymy się aby umieć sobie radzić z problemami dorosłego życia. Na tym przedmiocie nauczyciele mówią nam jak powinniśmy się zachowywać w społeczeństwie i pokazują nam jakie mamy prawa i obowiązki wobec siebie i innych.