Odpowiedzi

2010-02-04T19:24:51+01:00
2010-02-04T19:27:12+01:00
Ppc = 2Pp + Pb

Pp = 6*18 = 108 (cm)
Pb = 2*108 + 2*108 = 432 (cm)

Pc = 108 + 432 = 540 (cm kwadratowe)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:30:49+01:00
Pole podstawy
6cm * 18cm * 1/2 =54 cm kwadratowe
pole sciany bocznej
dzielisz te dwie przekątne na pol
6cm:2 = 3cm
18cm:2 = 9cm
iteraz z twierdzenia pitagorasa liczysz krawedz
3 do kwadratu + 9 do kwadratu = x do kwadratu
9+81=x do kwadratu
x = pierwiastek z 90
X= 3 pierwistek 10

pole= 3 pierwiastek 10 * 3 pierwiastek 10 = 90

Pole calkowite
2 * 54 + 4 * 90 = 468