Odpowiedzi

2010-02-04T19:24:20+01:00
Panteon, amfiteatry, termy, drogi, Forum Romanum
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:24:30+01:00
1) Akwedukt
2) Łuk prosty
3) Łuk triumfalny
4) kolumna Trajana
5) Kopuła
6) Kolumna mieszana ( połączenie kolumny jońskiej i korynckiej)
1 5 1
2010-02-04T19:25:49+01:00
Koloseum,
Bazylika ŚW. Piotra
Forum Romanum
Plac na Kapitolu – Piazza del Campidoglio i pomnik Marka Aureliusza
Schody Hiszpańskie
Mauzoleum Hadriana, Zamek św. Anioła
Wielka Synagoga w Rzymie

To według mnie
1 5 1