Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:43:32+01:00
A - angażuje się ... w sprawy kościelne
b - biorę udział...
c - czytam , np. czytanie
d- Decyduje się na bycie chrześcijaninem np, dziękuje za swoje życie
e -
f - fascynuję ... mnie życie chrystusa
g - Godzę sie z losem
h -
i - ingeruję się ...
j -
k - kocham
l - lękam się grzechów swoich
m - modlę się
n - nauczam
o - odmawiam np. pacierz badź obdarzam np. miłością
p - przemawiam, pomagam
r - rozmawiam w ciszy w myślach z bogiem
s - szerzę
t - traktuje np. siebie., osobę wierzącą
u - ufam - bogu, uczestniczę
w - wierzę, wysławiam
z -



nie wiem dalej : ))
powodzenia .
11 4 11
2010-02-04T19:44:34+01:00
A- aganżująca się
b- błogosławiona
c- czekająca
d- dobrodusznik
e- ewangeliczna
f- fascynująca się kościołem
g- gorzka łza
h- hańbiąca nienawiść
i- i wszystko co złe
j- jak anioł
k- katoliczka
11 4 11