Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:26:32+01:00
A - 4 cm c- x
b - 28 cm d- x
h -x
x= b;a
x = 28:4
x -= 7cm

Obwód = 4 cm + 28cm + 7 cm + 7cm
Obwód = 46 cm

P= [ (a +b) x h ] :2
p= [ (4 + 28) x 7 ] :2
P = 32 x 7 ; 2
P= 224 ;2
P = 112 cm²
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:27:08+01:00
Policze pole

P = e*f / 2
P= 4cm * 28 cm =
P= 112



a sorki Obwud 4cm+28 cm + 7 cm + 7cm = 46 cm

28: na 4 :)
2010-02-04T19:42:12+01:00