W 5A NA KONIEC SEMESTRU SZÓSTKI STANOWIŁY JEDNĄ PIĘTNASTĄ, PIĄTKI JEDNĄ SZÓSTĄ,CZWÓRKI JEDNĄ TRZECIĄ A TRÓJKI CZTERY PIĘTNASTE WSZYSTKICH OCEN Z MATEMATYKI.TROJE UCZNIÓW OTRZYMAŁO OCENĘ DOPUSZCZAJĄCĄ.ILE OSÓB LICZYŁA TA KLASA?ILU UCZNIÓW OTRZYMAŁO POSZCZEGÓLNE OCENY?

3

Odpowiedzi

2010-02-04T19:38:52+01:00
1/15 + 1/6 + 1/3 + 4/15 + 3 = 2/30 + 5/30 + 10/30 + 8/30 + 3 = 28/30

Klasa 5a liczy 30 osób.

oceny:
6 - 2 osoby,
5 - 5 osób,
4 - 10 osób,
3 - 8 osób,
2 - 3 osoby
1 - 30-28=2 osoby.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:40:23+01:00
1/15 + 1/6 + 1/3 + 4/15 +3 = 2/30 + 5/30 + 10/30 + 8/30 + 3 - poszczególne oceny
2 - 6
5 - 5
10 - 4
8 - 2
3 - 2
2 - 1
30 - 2 = 28

2+5+10+8+3 = 28
28 + 2 = 30 - liczebność klasy
1 1 1
2010-02-04T22:10:22+01:00
1/15 + 1/6 + 1/3 + 4/15 +3 = 2/30 + 5/30 + 10/30 + 8/30 + 3
6 5 4 3 2

2 - 6
5 - 5
10 - 4
8 - 2
3 - 2
2 - 1
30 - 2 = 28

ilosc wszystkich uczniów = 2+5+10+8+3 = 28
28 + 2 = 30 - liczebność klasy
2 1 2