Odpowiedzi

2009-10-07T19:50:36+02:00
Sądzę, że wojny to nie są dobre sposoby rozwiązywania problemów. Dla mnie wojna to jest takie jak by pokazanie: ha ten kto silniejszy ten wygra ten lepszy.
Tak samo jest wśród zwierząt, ale w sumie ludzie to też ciepłokrwiste ssaki, więc można z jednej strony im wybaczyć ale z drugiej mamy przecież rozum :) i powinniśmy go używć. Najlepszym sposobem na rozwiązanie konfliktów jest dyplomacja. Rozmowa to coś ważnego. Kompromis to też ważna rzecz ludzie powinni się nauczyć używać czegoś takiego :)



Myślę, że chcociaż trochę pomogłam. Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T19:53:13+02:00
Wojna to najgorszy sposób rozwiązywania konfliktów.Zanim użyjemy siły powinniśmy negocjować lub pójść na ugodę.Moim zdaniem najlepszym sposobem rozwiązywania sporów jest wysłuchanie drugiej strony.Jeśli to nie podziała należy negocjować.
3 4 3