Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:30:26+01:00
Negatywne:
1) Zabieranie klientów
2) Wydawanie więcej pieniędzy na polepszanie swoich lokali

Pozytywne:
1) Obniżki cen
2) Więcej ciekawszych artykułów do kupienia
12 3 12
2010-02-04T19:32:12+01:00
Pozytywne:
- konkurując staramy się, aby zrobić coś lepiej od kogoś
- rozwijamy swoje umiejętności


negatywne:
- mogą powstać przy tym kłótnie między konkurentami
- nie mam czasu na nic innego
9 2 9
2010-02-04T19:57:12+01:00
Pozytywne
-polepszona sytuacja konsumenta(walka o niego przez konkurentów)
-praca dla osób od wizerunku firmy
negatywy
-reklamy np(telewizja)
-zbyt duża konkurencja prowadzi do oszukiwania klienta
6 3 6