Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:44:54+01:00
A). P=(a+b)*h
2
P=(3+8)*5
2
P= 27,5

c). P1=a*b
P1=3*4
P1=12
P2=a*h
2
P2=4*2
2
P2=4
P2+P1=12+4=16
P=16

Prosze :)
2010-02-04T19:47:08+01:00
a)
Z podanych punktów wyjdzie trapez
P = Pole prostokąta - Pole trójkąta 1 - Pole trójkąta2
p=8*5-1/2*4*5-1/2*5*1=40-10-2,5=27,5

b)
Z podanych punktów wyjdzie równoległogok
P=Pole prostokąta- Pole trójkąta 1 - Pole trójkąta2
P=3*8-1/2*4*3-1/2*2*3=24-6-3=15

c)
P=Pole prostokąta- Pole trójkąta 1 - Pole trójkąta2
P=5*4-1/2*2*3-1/2*2*1=20-3-1=16