Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:33:10+01:00
Drodzy obcokrajowcy!
Chciałbym was zachęcić do zwiedzenia Zamku Królewskiego na Wawelu ponieważ jest bardzo ciekawy.Jest on rezydencją królewską o charakterze zabytkowym, mieszczącą się na Wzgórzu Wawelskim w Krakowie.Zamek był na przestrzeni wieków wielokrotnie rozbudowywany i odnawiany ale nadal jest piękny.Jeszcze raz was zachęcam i przesyłam pozdrowienia.
3 4 3
2010-02-04T19:36:09+01:00
W zamku królewskim na wawelu znajduje się wiele atrakcyjnych rzeczy. np: pomnik zygmunta. po drodze można zwiedzić warszawski rynek. w warszawie jest takrze pomnik smoka który warto zwiedzić
2 4 2