1.

LICZBA X ZWIĘKSZONA O 8 JEST ROWNA POTROJONEJ LICZBIE (-5).ZNAJDŹ TE LICZBĘ.

2.

PENSJA MARTY ,JAKO AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO WYNOSI 1650ZŁ.ZA KAZDĄ UBEZPIECZONA OSOBĘ MARTA OTRZYMUJE DODATKOWO 45 ZŁ.ILE OSÓB MIESIĘCZNIE MUSI UBEZPIECZYĆ MARTA ZEBY OTRZYMAĆ WYPŁATĘ 2865ZL?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:31:41+01:00
1.

LICZBA X ZWIĘKSZONA O 8 JEST ROWNA POTROJONEJ LICZBIE (-5).ZNAJDŹ TE LICZBĘ.

x+8 = (-5)*3

x = -15 - 8

x = -23

2.

PENSJA MARTY ,JAKO AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO WYNOSI 1650ZŁ.ZA KAZDĄ UBEZPIECZONA OSOBĘ MARTA OTRZYMUJE DODATKOWO 45 ZŁ.ILE OSÓB MIESIĘCZNIE MUSI UBEZPIECZYĆ MARTA ZEBY OTRZYMAĆ WYPŁATĘ 2865ZL?

2865 - 45x = 1650

2865 - 1650 = 45x

45x = 1215

x = 27
2010-02-04T19:32:40+01:00
1.
x+8= 3 * (-5)
x+8= -15
x= -15 - 8
x=-23
2.
2865zl-1650zl=1215zl
1215zl/45zl=27
:):)
2010-02-04T19:36:24+01:00
1) x+8=-5*3
x+8=15 /-8
x=7


2) Pensja poctawowa 1650zł
Pensja Dodatkowa za jednego nowego klienta 45zł
2865zł-1650zł=1215
1215:45=27

Odp.Pani Marta musi przyjąć 27 nowych klijętów