Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:41:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Pole trójkąta to 1/2ah
a= 4
h=?
h= P/ 1/2a
h= 8/ 1/2 4
h= 8/2
h=4
skoro to trókąt równoramienny to punkt c ma współrzędne (3,6)
74 4 74
2010-02-04T19:51:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
P=1/2×a×h
h=P/ 1/2×a= 8/ 1/2×4=4

Odp.: Punkt C ma współrzędne (3, 6) lub też (3, -2).

__rysunek pomocniczy w załączniku___

:D
91 4 91
Owszem teoretycznie może to być punkt C=(3,-2), jednak jeżeli uwzględnimy konwencję oznaczania wierzchołków - od lewego dolnego rogu, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i w kolejności alfabetycznej, to pozostaje nam jedynie C=(3,6).