Rodzice Bartka mają działkę rekreacyjną na Mazurach wymiarach 70mx90m . Na działce stoi domek letniskowy o wymiarach 12mx8m , plaża zajmuję 141 m². Reszta to teren zielony , którego 1/3 stanowi las . Oblicz, jaką powierzchnie działki zajmuję las , a jaką cały teren zielony?

3

Odpowiedzi

2010-02-04T19:35:44+01:00
Pole działki
P=70m*90m=6300m2
pole domku
P=12m*8m=96m2
pole plaży - 141m2
6300m2-96m2-141m2= 6063m2
6063m2:3=2021m2 - las
odp. Las ma 2021m2 a teren zielony 6063m2.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:36:41+01:00
70m x 90m = 6300m[2]
domek:
12m x 8m = 96m[2]
141m[2]+96m[2]=237m[2]
6300m[2]-237m[2]=6063m[2]
Teren zielony ma powierzchnie 6063m[2]
las:
6063m[2] : 3 = 2021m[2]
Las ma powierzchnie 2021m[2]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:46:19+01:00
Odp. Tereny zielone zajmują 393m<kwadratowych> a tereny zalesione około 131m <kwadratowych>

70m*90m=6300m
630m2-141m2=489m2
489m2-93m=393m2
393m2:3=131

domek
12m*8m=93m