Odpowiedzi

2010-02-04T19:32:51+01:00
- wspapienie do Uni europejskiej

- wolne granice (chodzi mi tu o niekoniecznosc w posiadaniu paszportu)

- spotkania premierow (np. ostatnio w sprawie Katynia)
;)
21 4 21
2010-02-04T19:37:59+01:00
Podobna polityka
szacunek dla innych państw
unia europejska
podobna wiara
pokój z nimi

39 2 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:03:55+01:00
-przystąpienie do Unii Europejskiej
-wsparcie militarne np. Afganistan
-czynne uczestniczenie w Unii (Jerzy Buzek)
-pomoc innym państwom(pomoc dla haiti)
-zgoda na tarczę antyrakietową
-rozmowy o budowie ropociągu na Bałtyku (polska strefa wpływów)
-EURO 1012 :)
30 4 30