Odpowiedzi

2010-02-04T19:34:47+01:00
Uwaga!
Informujemy wszystkich zainteresowanych, że dnia 15 lutego, o godz. 17, w szkole podstawowej nr 5 w Gdańsku odbędzie się wieczorek literacki Kochanowskiego.

Organizatorzy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:35:08+01:00
OGŁOSZENIE
jutro 9 lutego 2010 roku o godzinie 17.00 odbędzie się w naszej szkole wieczorek literacki jana kochanowskiego. wszyscy goście są bardzo mile widziani. bardzo serdecznie zapraszamy