Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • lazy
  • Początkujący
2009-10-07T19:40:49+02:00
Uczniu!

Masz zdolności aktorskie? lubisz wcielać się w jakąś postać? To nasze koło tearalne jet wsam raz dla ciebie. nie zwlekaj jak najszypciej zapisz sie u pani................. i przyjdz na nasze pierwsze spotkanie 3 listopada po 7 godzinie lekcyjnej na sali gimnastycznej. Przyjdz naprawde warto


organizatorzy
1 1 1
2009-10-07T19:41:03+02:00
Koło teatralne!!!!
Zapraszamy do wspaniałego kolka teatralnego, które odbywac sie bedzie w kazdy czwartek od godz.14:30 do 16:30 w sali nr.112. Gwarantujemy świetna zabawe i poprawienie umiejetnosci aktorskich.
p. Gruchała Elżbieta
2009-10-07T19:41:53+02:00
Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym kole teatralnym.Możemy tam rozwijać swoje zdolności aktorskie i zagrać w wielu przedstawieniach!Chętnych zapraszamy do naszej pani od plastyki wszystkich chętnych zapisze!!!naprawdę warto!!