Odpowiedzi

2010-02-04T19:34:47+01:00
A) liczbe 2 razy większą od n

2n

b)liczbe o 7 mniejszą od n

n-7

c)liczne 4 razy mniejszą od kwadratu liczby n

n²/4

d) liczbe która jest średnią arytmetyczna liczb n i n kwadrat

(n+n²)/2

e)liczbę równą 75 % liczby n .

0,75 * n

d) liczbę 20 % większą od n

120%n = 1,2n
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:35:02+01:00
A) liczbe 2 razy większą od n
2n
b)liczbe o 7 mniejszą od n
n-7
c)liczne 4 razy mniejszą od kwadratu liczby n
(n²):4
d) liczbe która jest średnią arytmetyczna liczb n i n kwadrat
(n+n²):2
e)liczbę równą 75 % liczby n .
0,75n
d) liczbę 20 % większą od n
1,20n
2 5 2
2010-02-04T19:38:45+01:00
A)2n
b)n-7
c)n²÷4
d)(n+n²)÷2
e)n×75%
f)n+20%
1 4 1