Ela z rodzicami zwiedzała skansen w Olsztynku. Widziała tam starą mazurską chatę 8m dł. i 250m szerokości . Wiedząc , że jeden snopek słomy pokrywa ½ m² dachu , oblicz ile snopków słomy zużyto na pokrycie całego dachu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:44:05+01:00
8m*250m=2000m²
2000m²:½m²=4000
odp.zużyto 4000 snopków na pokrycie dachu
2010-02-04T19:47:03+01:00
8m * 250m = 2000m²
2000m² : ½ m² = 4000
Odp. Na pokrycie dachu potrzeba 4000 snopków słomy.