Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T15:16:46+01:00
Nosorożec- ma róg na nosie
leniwiec- jest leniwy
pancernik- ma pancerz
ryjówka ryje w ziemi
świstak, gdy zbliża się niebezpieczeństwo ostrzega swoim głosem(świstem) resztę grupy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T15:19:23+01:00
Nosorożec- ma róg na nosie
leniwiec- jest leniwy
pancernik- ma pancerz
ryjówka ryje w ziemi
świstak, gdy zbliża się niebezpieczeństwo ostrzega swoim głosem(świstem) resztę grupy
2 1 2