Odpowiedzi

2010-02-04T19:40:02+01:00
Temperatura- gdyz nasze ciało jest przystosowane do okreslonych temperatur.
ilość dostepnych wód- dostep do wody jest bardzo wazny w zyciu czlowieka. bez niej nie mozna zyc,wiec jest glownym srodkiem przezycia. najlepiej jest miec dotep do morza , oceanu, tam mieszka najwiecej ludnosci swiata.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:45:37+01:00
Ponieważ w zyciu na ladzie jest bardziej upalniej temperatura powietrza jest o wiele wieksza niz temperatura wskazywana we wodzie. na ladzie potrzebne jest wiecej wody bo kudzie i zwierzeta w upale moglyby sie poprpstu przegrzac .


sorka ze tyle ale tylko tyle potrafie mysle ze pomoglam moge prosic o naj bo jako pierwsza to rozwiazalam*** plisssssssssss
2 5 2