Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:39:03+01:00
1. Pustynia Wiktorii pustynia w południowo-wschodniej części Australii Zachodniej i północno-zachodniej Australii Południowej granicząca od północy z Pustynią Gibsona.

2.Pustynia Namib położona jest głównie w Namibii, w południowo-zachodniej Afryce na wybrzeżu Atlantyku. Rozpoczyna się na terenie Angoli i rozciąga wzdłuż całego wybrzeża Namibii, tj. od ujścia rzeki Kunene na granicy z Angolą na północy po ujście rzeki Oranje na południu, na granicy z RPA.

3.półwysep Arabski położony jest w Azji Południowo-Zachodniej, położony między Morzem Czerwonym, Morzem Arabskim i Zatoką Perską. Zajmuje powierzchnię 2 780 tys. km², jest tym samym największym półwyspem świata.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:39:10+01:00
Pustynia wiktorii - południowo-wschodniej części Australii Zachodniej i północno-zachodniej Australii Południowej;
pustynia namib -południowo-zachodniej Afryce na wybrzeżu Atlantyku;
półwysep arabski - w Azji Południowo-Zachodniej, położony między Morzem Czerwonym a Morzem Arabskim;
;))
1 5 1
2010-02-04T19:39:30+01:00
Pustynia wiktorii -pustynia w południowo-wschodniej części Australii Zachodniej i północno-zachodniej Australii Południowej granicząca od północy z Pustynią Gibsona.

Pustynia Namib położona jest głównie w Namibii, w południowo-zachodniej Afryce na wybrzeżu Atlantyku.

półwysep arabski-półwysep w Azji Południowo-Zachodniej, położony między Morzem Czerwonym, Morzem Arabskim i Zatoką Perską.
1 5 1