25 kg cukierków zapakowano do 5 pudełek.po tyle samo kilogramów do kazdego.jakie rozwiazanie mogłoby miec to zadanie gdyby nie było warunku ze pakowano po tyle samo kilogramów cukierkówdo kazdego pódełka.napisz 2 mozliwe rozwiazania .
ps zadanie z kl 2 podstawowej

2

Odpowiedzi

2010-02-04T19:38:57+01:00
I sposób:

1 pudełko: 2kg
2 pudełko: 5kg
3 pudełko: 8kg
4 pudełko: 4kg
5 pudełko: 6kg

II sposób:

1 pudełko: 6kg
2 pudełko: 11kg
3 pudełko: 1kg
4 pudełko: 2kg
5 pudełko: 3kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:43:30+01:00
6 kg, 8 kg, 5 kg, 4 kg i 2 kg
3 kg, 7 kg, 10 kg, 4 kg i 1 kg